ArabAZ, Hind Əl –Aryani, Yəmənli jurnalist və araşdırmaçı
Həmişə deyirəm ki, sosial şəbəkələrdə adı və simasını gizlətməyən yəmənli qız buna görə bir çox çətinliklərdən keçib.Yəməndə qadınların əksəriyyətinin azadlıqdan məhrumdurlar.
Necə ki, bir çox qadın öz şəkillərini hicaba belə qoya bilmir, saxta adlar və şəkillərin arxasında gizlənmək məcburiyyətində qalır, amma bu səddi aşaraq, silahın qarşısında belə sözünü cəmiyyətə deyən bir neçə yəmənli qadın var.
Son zamanlar sosial mediada, xüsusən də TikTok-da Yəməndən olan gənc qızların sayı artıb və bu nəzərə çarpacaq dərəcədə artımdır. Düzdür onların bir çoxu Yəməndən kənarda yaşsa da öldə daxilində də sosila çəbəkələrdə olan yəmənli qızlar mövcuddur.Mahnılar, ənənəvi geyimlər və mətbəx də daxil olmaqla, dünyanı Yəmən irsi ilə tanış edən bir neçə hesab var. Yəməndə ikən siyasətlə məşğul oldum və bunun bədəlini ödədim. Ancaq diqqətimi yəmənli qadınlarla bağlı stereotipi pozan cəsur qadınlara yönəldəcəyəm. Onlar cəmiyyətin diktəsini rədd etdikləri üçün sui-istifadəyə məruz qalırlar.
Nəhlə Ömər…
Yəmən xüsusiyyətlərinə malik gözəl qadın TikTok və Instagram-da videolarda görünür.Nahla Yəməni xatırlamağa vadar edən sadə şeylərdən, uşaqlıq xatirələrindən və Yəməndə insanların sülh işində olduğu bir dövrdən bəhs edir.
Onun məzəli hekayələrdən bəhs edən videoları və geyindiyi paltarda və seçdiyi mahnılarda Yəmən irsini göstərir. Sadə, şirin videoları ilə Nəhlə ərəb dünyasının hər yerindən çoxlu sayda izləyici toplaya bildi, lakin mənim diqqətimi və heyranlığımı ən çox çəkən onun yəmənli bir qadın olaraq yaşadığı ağrılardan, sevgisindən bəhs etdiyi videolar oldu.
O videolarının birincdə deyir: “Mən öz cəmiyyətimi olduqca çox,sevən bir insanam, amma azadlığımı getdikcə daha çox sevirəm”.
Nahlanı fərqləndirən onun üslubu və danışıq tərzidir ki, o, yəmənli kimliyinə bağlılıq hissi yaradır və onun məzmunu əyləncəli olsa da, olduqca təsirlidir , insanlar onju izləyərkən xüsusilə də vətən həsrəti çəkir.
Nahla müsahibəsində özünü “bir qədər puritan ərəb cəmiyyətindən olan bir ana və qadın” kimi təsvir edir və puritan ərəb cəmiyyətlərində hökm sürəndən fərqli bir düşüncəyə sahib olmağa çalışdığını , bunun uzun və çətin bir olduğunu söyləyir. Nəhlə deyir ki, sosial media insanın özünü tanıtdırmasıdır, Nahla jurnalist olmaq arzusundadır.
Sosial şəbəkələrdə məşhurlaşan, yəmənli qadınların üzləşdiyi bir çox maneələri aşaraq, geniş şöhrət qazanan başqa qızlar da var.
Sumayə Camal kimi dünyanı sərbəst gəzən səyyah və bu, qızın bu şəkildə təkbaşına səyahət etməsini böyük ayıb hesab edən cəmiyyətdə təəccüblüdür. Məruz qaldığı təhqiramiz şərhlər və azadlığa gedən yolun çətinliyi onu özünü kəşf etmək səyahətini davam etdirməkdən çəkindirmədi.
Sumaya YouTube-da özünü təqdim edərək deyir: “Mənim adım Somaya Camal Balqisdir”. O çox iddialı olan bir sənətkardır. O, yazır, rəqs edir, vizual və audio məzmun yaradır, öz təcrübəsi haqqında hekayələr danışmaq üçün dünya ölkələrinə səyahətlər təşkil edir.
Bu qadınlar və digərləri hər hansı əsas səbəbə görə deyil, yalnız başqalarından fərqli həyat tərzi seçdikləri üçün təhqiramiz tənqidə və böyük ictimai təzyiqə məruz qalırlar. Mən də – bu yazının müəllifi – 13 ildir ki, bu zorakılığa, hədə-qorxuya məruz qalmışam, amma təəssüf edirəm ki, bu gün də bu çətinliklərə məruz qalanlar hələ də var. Ancaq optimist olmaq üçün az dəyişiklik var. Bu o deməkdir ki, bir qadının özünü azad etmək yolunda atdığı hər addım eyni zamanda bir çox başqa qadınlara kömək edir və Mia Angelonun dediyi kimi: “Hər dəfə bir qadın, bəlkə də bilmədən, iddia etmədən özünü müdafiə edir. bütün qadınlar üçün ayağa qalxır.”